Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47088Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Jiří Eliáš

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 15.12.2020 jsem ve vaší prodejně v Českých Budějovicích koupil mimo jiné 2 ks nástěnných svítidel. Ptal jsem se prodavačky zda balení obsahuje i žárovku. Bylo mi řečeno, že ne. Tak jsem ještě 2 ks žárovek přikoupil Když jsem po příchodu domů balení rozbalil, zjistil jsem, že jsou tam i žárovky.
Druhý den t.j. 16.12.2020 jsem proto dojel do prodejny s tím, že žárovky vrátím, protože je nepotřebuji a že dostanu zpět své peníze.
Prodavačka reklamaci uznala, omluvila se mi s tím, že je v obchodě krátce a že ještě všechna balení zboží nezná.Vyplnila reklamační protokol a šla za vedoucím pobočky.
Ten však k mému překvapení reklamaci sice uznal, ale odmítl mi vyplatit peníze s tím, že dostanu nějaký poukaz za který si tam mohu něco koupit. To, že nic nepotřebuji ho vúbec nezajímalo.

Taková obchodní politika kdy nutíte zákazníkovi něco co nepotřebuje mi připadá mírně řečeno zcestná.
Nechápu proč si mám místo žárovek kupovat třeba hrnec.
Cena reklamovaných žárovek je 198,- Kč.
Nejsem si tak úplně jistý, zda takováto částka vykompenzuje mou nespokojenost jako zákazníka a ztrátu z mých případných dalších nákupů, zvlášť když jsem si přečetl jedno z vašich hesel a to, že
-- zákazník je král.
Živím se obchodem celý život, ale něco takového bych si k zákazníkovi nikdy nedovolil. Já jsem totiž rád, že zákazníky mám
a největší odměnou pro mě je, že se zákazníci ke mě vrací.
Možná je to tím, že se řídím jiným heslem a to --Zákazník má vždy pravdu.

Jiří Eliáš


Požadované řešení

Řešení nechám na vás. V případě, že mi budete chtít vrátit moje peníze dejte mi vědět, protože žárovky jsem si z obchodu zase odnesl

A jak sleduji tak vyplnění tohoto formuláře děláte co možná nejsložitější, aby jste reklamující zákazníky odradili od stížností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 21:04, před 4 lety

Je-li reklamace řešena odstoupením od smlouvy, má spotřebitel právo na vrácení peněžních prostředků. Voucher, kredit apod. je možné spotřebiteli poskytnout tehdy, pokud s tím souhlasí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 13:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.