Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, loni před vánoci jsem si zaplatila slevový voucher přes portál "nakupvakci" s platností do 31.1.2014. Ačkoliv jsem chtěla zboží k vánocům, nakonec jsem objednávku uskutečnila až k poslednímu datu, protože nebylo více jak dva měsíce z čeho vybírat a aby mi kupon nepropadl, objednala jsem si z toho, co bylo skladem. Obdržela jsem potvrzení, že moje objednávka byla vytvořena (č.15490 ze dne 31.1.2014). Dále bylo potřeba zaslat peníze za poštovné, což jsem učinila. Zboží jsem však neobdržela a na stránkách firmy hport byla má objednávka zrušena, aniž by mi někdo napsal, z jakého důvodu nebo co se stalo. Telefonicky se spojit bylo nemožné....na mé emaily také nikdo nereagoval.
potvrzená objednávka společnosti HPORT č. 15490 ze dne 31.1.2014
zaslání objednaného zboží či vrácení peněz jak za zaplacený voucher, tak za poštovné ve výši 89,- Kč
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka prokáže, že voucher uplatnila v souladu s jeho podmínkami řádně a včas, má nárok na dodání zboží ve stanoveném termínu. Nebude-li zboží dodáno, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit (k uzavření došlo přijetím návrhu, pouze je nutné to prokázat, pokud tyto informace byly ze stránek prodávajícího odstraněny). Odstoupením se smlouva ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit spotřebitelce zaplacené finanční prostředky.
Paní Iva Tomancová byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Před samotným podáním návrhu na vydání platebního rozkazu doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.