Společnost


PJ EXPEDIS, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47094Nekorektni chovani kuryra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2020, před 4 lety

Edita Svatoňová

Znění stížnosti

Dobry den,

dne 17.12.mi mela byt dorucena zasilka ze spolecnosti T-Mobile.Kuryr mel prijet mezi 9 a 11 hodinou. V 11:37 mi volal,alebohuzel se mi telefon pravdepodobne odpojil ze site,ale ihned jsem volala kuryrovi zpet a hovory mi domital a odjel. Odeslala jsem mu zpravu o tom,ze jsem mu volala zpatky a hovory odmita.Po chvili mi volal zpet s tim,ze na mou adresu uz se otacet nebude,po upozorneni ze mel prijet do 11 a volal v 11:37 mi arogantne sdelil no boze tak se jsem se zpozdil.Trvala jsem na dodani behem dneska,protoze jsem kvuli tomu zustavala doma,na to mi bylo sdeleno ze mi objednavku doruci az zitra.To jsem odmitla s tim,at ji stronuje,protoze s takovym clovekem se opravdu nechci potkat.Nevim jak vam,ale me takova odpoved vuci vasemu zakaznikovi neprijde vubec korektni a trvam na reseni me stiznosti.Jednalo se o obj O-8059273311 od spolecnosti T-Mobile s dobirkou 19.00 Kc. Kontakt na kuryra: 735172823, Pavel. Chapu,ze v teto situaci toho maji kuryri hodne,ale i tak je to jeho prace a mel by ji vykonavat jako profesional.Cekam na reseni cele situace.Nikdy jsem si na nikoho nestezovala,dohodnout se umim s kazdym,ale takovy pristup uz me opravdu nadzvednul ze zidle. Dekuji za vas cas Kontakt 603427916 Svatonova


Požadované řešení

Reseni necham na vas


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 21:11, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 13:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.