Společnost


life & furniture s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#470963 měsíce mají vaše peníze a vy zboží nemáte (po 3 měsících dodali jiné zboží - pracovní stůl místo jídleního a stále nebyli schopni zajistit náhrad, ač jsem několikrát urgovala, protože stůl potřebuji do Štědrého dne)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2020, před 4 lety

Viola Hejlova

Znění stížnosti

Eshop Designovynabytek OPRAVDU NEDOPORUČUJI, a ráda bych se podělila o svoji zákaznickou zkušenost:
18.9. jsem si objednala jídelní stůl a dvě židle (avizovaná doba dodání 30 dní, stůl jsem chtěla na Vánoce, takže 30 dní bylo akceptovatelné)
30.10. jsem se připomněla, že uplynula dodací lhůta a kdy mohu doručení stolu očekávat, že bych jej měla ráda na Vánoce,
Eshop se mi omluvil, že stůl zapomněl objednat a že tedy pokud mám zájem, že mi ho v průběhu dalších 30 dní doručí, souhlasila jsem (jako kompenzaci mi nabídli vrácení ceny dopravného, souhlasila jsem - ovšem platba na účet už ve slíbeném termínu neproběhla, takže jsem urgovala a poslali až po urgenci),
3.12. jsem opět urgovala eshop, kdy mohu objednávku očekávat,
4.12. mi bylo řečeno, že už mají stůl a čekají pro změnu na židle,
11.12. už mi začala s blížícími Vánocemi docházet trpělivost, takže jsem prosila o zaslání alespoň stolu samotného, že na židle tolik nespěchám,
14.12. mi bylo řečeno, že je objednávka expedována,
15.12. opravdu dorazila - kurýr mi tu nechal vyztuženou europaletu paletu +15kg, a 35kg krabici se zcela JINÝM stolem, který eshop ani neměl v nabídce!
16.12. jsem si po několika telefonátech vyprosila dodávku správného stolu a odvoz palety a špatného stolu,
17.12. měl přijet jejich firemní kurýr…čekala jsem celé dopoledne doma a těsně před obědem mi přišel e-mail, že dnes NIKDO NEPŘIJEDE, mám tu tedy 50 kg balík a objednaný stůl NIKDE
Nedoporučuji!


Požadované řešení

Požadovala jsem odvoz 15kg palety a 35kg jiného stolu, který jsem si musela vytáhnout do bytu - mám tedy doma vyztuženou europaletu a krabici s pracovním stolem.
Dnes dopoledne měl přijet jejich firemní kurýr a věci si odvézt, a přivézt mi správný stůl = takto by mi řešení situace vyhovovalo.
Bohužel nikdo nepřijel, ač jsem čekala doma. Dali mi to vědět e-mailem těsně před obědem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2020 14:42, před 4 lety

Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2021 12:44, před 4 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že jí byla nakonec nabídnuta kompenzace, a případ tedy nakonec byl uzavřen s dobrým koncem. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.