Společnost


Bestcena.cz eshop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47097Telefón nevrátili z reklamácie, ostal na adrese K.Světlé 22382 České Budějovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2020, před 4 lety

Peter Gašparík

Znění stížnosti

Dobrý deň. V 5. mesiaci 2020 som si zakúpil Telefón Google pixel 4XL. cez e-shop Bestcena.sk. V 10 mesiaci som telefón reklamoval a zobrali mi ho zvozom do Českých Budějovíc na adresu K. Světlé 22382. Potom bestcena skrachovala a Telefón pravdepodobne niekde majú vo svojom sklade. Telefon nemaju ani v servisoch. Nadobúdacia cena bola 540,- €. Na odoslanie formulára a maily neodpovedajú. Chcel by som dostať svoj telefón naspäť aj keď neopravený. Mám všetky doklady- faktúru, reklamačný protokol, potvrdenie kuriéra o prevzatí zásielky aj s adresou prijímateľa Bestcena. Ešte mi stihli potvrdiť reklamácie aj s číslom reklamácie: Web: bestcena.sk email:reklamacie@bestcena.sk tel: +421 2/222 007 22 Dobrý deň Peter, Stav Vašej reklamácie bol zmenený! Aktuálny stav Vašej reklamačnej žiadosti je: Potvrdená Individuálne RMA číslo tejto reklamácie je: RMA/201022125249/BSK/51197.


Produkt

Telefón Google Pixel 4 XL biely, Imei kód: 352858100786123


Požadované řešení

Vrátiť telefón aj keď neopravený


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 20:57, před 4 lety

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Potvrzení reklamace by mohlo sloužit jako důkazní prostředek k tomu, že zboží bylo skutečně společností přebráno k reklamačnímu řízení.

Převzatá věc není majetkem společnosti a společnost je povinna ji vydat. Spotřebitel může žádat tedy jednak vydání věci, a není-li to možné, tak náhradu způsobené škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 13:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.