Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#4710Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2014, před 10 lety

Jindřiška Bejrová

Znění stížnosti

Dne 24.9.2014 mi byla doručena neuznaná reklamace na dva roamingové hovory z tuniska co ČR. Jedná se o 14 a 14 minut,které jsem měla provolat.Toto se nezakládá na pravdě, jelikož jsem hovořila celkem za dva hovory 10 minut. Minuta hovoru 66,- Kč,což jsem si byla vědoma. Ale rozdíl v minutách je velký /18minut/. O2 se s Vámi vůbec nebaví.Předem děkuji.Jindřiška Bejrová


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 20:38, před 10 lety

Spotřebitelka se proti zamítnuté reklamaci může bránit podáním návrhu na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu. S podáním návrhu je spojena povinnost uhradit správní poplatek. Návrh musí být podán nejpozději do jednoho měsíce od doručení vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.10.2014 08:20, před 10 lety

Dobrý den,

roamingové hovory jsou u Vašeho čísla naúčtovány v souladu s ceníkem. Také bylo v rámci reklamace kontrolováno, zda hovory korektně prošly přes ústřednu a zda byly na základě informace z ní správně naúčtovány. Zde nebyla zjištěna žádná chyba.

Záležitostí se již zabývalo naše reklamační oddělení, které Vám k tomuto poskytlo vyjádření a detailní účty k oběma reklamovaným fakturám. Jelikož je z naší strany vše v pořádku, nemůžeme více pomoci. Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2014 12:20, před 10 lety

Pro urychlení komunikace si dovolujeme vložit příspěvek spotřebitelky, který nám byl zaslán:

Tvrzení,že jsou obě faktury v pořádku se nezakládají na pravdě.Na druhé faktuře o které jsem Vám psala ve druhé stížnosti jsou nesrovnalosti v podrobném vyúčtování. Dne 16.9.2014 jsem volala v 11:08 na tel.číslo420777238702, kde je mi účtováno 10minut. Ale 16.9.2014 mám příchozí hovor v 11:15 hod /telef. číslo není zobrazeno/, ale já vím, že mi volala dcera z uvedeného číslo 420777328702. Tak jak jsem mohla provolat 10 minut, když jsem měla příchozí hovor z tohoto čísla v 11:15 hod? Jsem z přístupu 02 velice zklamána a nesouhlasím s vyúčtováním ani jedné faktury, protože je vidět že je něco v nepořádku, když jsem měla volat a ještě přijímat hovor. Není to trochu divné? Proto prosím o podrobnější vyšetření této záležitosti a doufám, že 02 převezme tuto stížnost z trochu lidské stránky. Děkuji Jindřiška Bejrová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2014 17:24, před 10 lety

Dobrý den,

děkuji za doplnění. U časů je to trošku komplikovanější. Dle toho, co lze v detailu vidět, může činit paseku to, že v Tunisku nemají letní čas. V dnešní den by tedy měli mít stejný čas, jako my. Do 26. září tomu tak dle zjištěných informací nebylo.

Abych to vysvětlil. Informace o odchozím hovoru máme zřejmě od roamingového partnera (zahraničního operátora) a informace o příchozím hovoru na Vaše číslo od operátora, z něhož Vám bylo voláno. Jelikož bylo voláno z ČR, pak se to řídí časem zde. Je-li tomu tak, pak byl dle našeho času proveden odchozí hovor o hodinu později.

Pro jistotu však nechám záležitost prověřit znovu reklamačním oddělením. S vyjádřením Vás budeme kontaktovat nejpozději do měsíce, standardně to bývá mnohem dříve.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2014 17:02, před 10 lety

Vkládáme reakci spotřebitelky:

Dobrý den. Reaguji na zprávu p.Neubauera. Dne 16.9.2014 jsem volala v 11:08 na tel číslo420777238702 podle 02 10 minut. Ten den v 11:15 mi z tohoto čísla bylo voláno 1 minutu . Ale 16.9.2014 v 11:17 hod mám odchozí hovor z mého telefonu na číslo 420776977100 a to 1 minutu a v 11:18 na to samé číslo 420776977100 5 minut. Všechny tyto hovory se uskutečnily v 10 minutách. Dále bych chtěla pana Neubauera poprosit, aby se důkladně podíval na všechny mé roamingové hovory, které jsou uskutečněny od období 14.9.2014 do 18.9.2014. Hlavně nesouhlasím s počtem minut, které mi byly účtovány. Jedná se o velký rozdíl cca 45 minut. Děkuji Jindřiška Bejrová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2014 17:15, před 10 lety

Dobrý den,

díky za vložení reakce spotřebitelky.

Veškeré roamingové hovory již prověřujeme v rámci další reklamace. S vyjádřením Vás budeme kontaktovat nejpozději do měsíce, poprosím o trpělivost.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 12:56, před 10 lety

Vkládáme závěrečný komentář spotřebitelky a stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Dobrý den. Dnes mi volalo 02 ohledně mých reklamací na velký počet minut provolaných z Tuniska. Bylo mi sděleno, že byla chyba na straně O2 a že mi bude částka 3.198,- Kč za chybně naúčtované minuty/ 47 minut /, bude vrácena složenkou. Děkuji dTestu za vstřícný přístup k zákazníkům, a přeji jim hodně vyřešených stížností. Děkuji Jindřiška Bejrová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2014 12:56, před 10 lety


Jindřiška Bejrová

Hodnocení: