Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 24.9.2014 mi byla doručena neuznaná reklamace na dva roamingové hovory z tuniska co ČR. Jedná se o 14 a 14 minut,které jsem měla provolat.Toto se nezakládá na pravdě, jelikož jsem hovořila celkem za dva hovory 10 minut. Minuta hovoru 66,- Kč,což jsem si byla vědoma. Ale rozdíl v minutách je velký /18minut/. O2 se s Vámi vůbec nebaví.Předem děkuji.Jindřiška Bejrová
Prosím o vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitelka se proti zamítnuté reklamaci může bránit podáním návrhu na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu. S podáním návrhu je spojena povinnost uhradit správní poplatek. Návrh musí být podán nejpozději do jednoho měsíce od doručení vyřízení reklamace.
Dobrý den,
roamingové hovory jsou u Vašeho čísla naúčtovány v souladu s ceníkem. Také bylo v rámci reklamace kontrolováno, zda hovory korektně prošly přes ústřednu a zda byly na základě informace z ní správně naúčtovány. Zde nebyla zjištěna žádná chyba.
Záležitostí se již zabývalo naše reklamační oddělení, které Vám k tomuto poskytlo vyjádření a detailní účty k oběma reklamovaným fakturám. Jelikož je z naší strany vše v pořádku, nemůžeme více pomoci. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Pro urychlení komunikace si dovolujeme vložit příspěvek spotřebitelky, který nám byl zaslán:
Tvrzení,že jsou obě faktury v pořádku se nezakládají na pravdě.Na druhé faktuře o které jsem Vám psala ve druhé stížnosti jsou nesrovnalosti v podrobném vyúčtování. Dne 16.9.2014 jsem volala v 11:08 na tel.číslo420777238702, kde je mi účtováno 10minut. Ale 16.9.2014 mám příchozí hovor v 11:15 hod /telef. číslo není zobrazeno/, ale já vím, že mi volala dcera z uvedeného číslo 420777328702. Tak jak jsem mohla provolat 10 minut, když jsem měla příchozí hovor z tohoto čísla v 11:15 hod? Jsem z přístupu 02 velice zklamána a nesouhlasím s vyúčtováním ani jedné faktury, protože je vidět že je něco v nepořádku, když jsem měla volat a ještě přijímat hovor. Není to trochu divné? Proto prosím o podrobnější vyšetření této záležitosti a doufám, že 02 převezme tuto stížnost z trochu lidské stránky. Děkuji Jindřiška Bejrová.
Dobrý den,
děkuji za doplnění. U časů je to trošku komplikovanější. Dle toho, co lze v detailu vidět, může činit paseku to, že v Tunisku nemají letní čas. V dnešní den by tedy měli mít stejný čas, jako my. Do 26. září tomu tak dle zjištěných informací nebylo.
Abych to vysvětlil. Informace o odchozím hovoru máme zřejmě od roamingového partnera (zahraničního operátora) a informace o příchozím hovoru na Vaše číslo od operátora, z něhož Vám bylo voláno. Jelikož bylo voláno z ČR, pak se to řídí časem zde. Je-li tomu tak, pak byl dle našeho času proveden odchozí hovor o hodinu později.
Pro jistotu však nechám záležitost prověřit znovu reklamačním oddělením. S vyjádřením Vás budeme kontaktovat nejpozději do měsíce, standardně to bývá mnohem dříve.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vkládáme reakci spotřebitelky:
Dobrý den. Reaguji na zprávu p.Neubauera. Dne 16.9.2014 jsem volala v 11:08 na tel číslo420777238702 podle 02 10 minut. Ten den v 11:15 mi z tohoto čísla bylo voláno 1 minutu . Ale 16.9.2014 v 11:17 hod mám odchozí hovor z mého telefonu na číslo 420776977100 a to 1 minutu a v 11:18 na to samé číslo 420776977100 5 minut. Všechny tyto hovory se uskutečnily v 10 minutách. Dále bych chtěla pana Neubauera poprosit, aby se důkladně podíval na všechny mé roamingové hovory, které jsou uskutečněny od období 14.9.2014 do 18.9.2014. Hlavně nesouhlasím s počtem minut, které mi byly účtovány. Jedná se o velký rozdíl cca 45 minut. Děkuji Jindřiška Bejrová.
Dobrý den,
díky za vložení reakce spotřebitelky.
Veškeré roamingové hovory již prověřujeme v rámci další reklamace. S vyjádřením Vás budeme kontaktovat nejpozději do měsíce, poprosím o trpělivost.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Vkládáme závěrečný komentář spotřebitelky a stížnost uzavíráme s dosažením dohody.
Dobrý den. Dnes mi volalo 02 ohledně mých reklamací na velký počet minut provolaných z Tuniska. Bylo mi sděleno, že byla chyba na straně O2 a že mi bude částka 3.198,- Kč za chybně naúčtované minuty/ 47 minut /, bude vrácena složenkou. Děkuji dTestu za vstřícný přístup k zákazníkům, a přeji jim hodně vyřešených stížností. Děkuji Jindřiška Bejrová.
Hodnocení: