Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#47103Nevrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2020, před 4 lety

Kristýna Čižinská

Znění stížnosti

Dne 2.11 jsem si objednala zboží u prodejce Mall.cz. Zboží jsem zaplatila okamžitou platbou na účet společnosti a v pořádku také zboží převzala. V následujících dnes jsem odstoupila od kupní smlouvy v zákonné lhůtě a zboží bylo vráceno do Logistického centra společnosti dne 13.11. Ke dnešnímu dni jsem neobdržela platbu, ačkoli jsem se pokoušela celou situaci řešit prostřednictvím webových stránek a emailové i telefonické komunikace s operátory zákaznické linky. Doložila jsem podací lístek, operátorem požadované číslo účtu pro vrácení peněz. Dnes již nemohu najít v systému Mall číslo mé objednávky, abych se znovu pokusila o spojení a řešení situace, a telefonní automat vždy samovolně ukončí hovor, než dojde ke spojení s operátorem.


Produkt

číslo produktu 100036477094 - dámské holínky Hunter Original Insulated Tall, vel. 40/41, černá


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2020 10:32, před 4 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 13:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.