Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#47116Podbrdský chléb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2020, před 4 lety

Jiří Bernáth

Znění stížnosti

Dobrý den , dne 17.12.2020. jsem ve vaší prodejně Lidl Českobrodská 200/23 zakoupil v oddelení pččiva Podbrdský chléb . Chléb na první pohled vypadal velice přitažlivě , voněl a kůrka pěkně vypečená .Jaké však bylo mé sklamání při rozkrojení chleba doma . Střídka uvnitř chleba byla nedopečená a v podstatě mazlavá . Z chleba se daly použít jen kraje . Bohužel to samé se mi stalo asi před čtrnácti dny u tohoto samého chleba . Tenkrát jsem tomu nepřikládal důležitost , jelikož se to může třeba občas stát . Jak je vidět nebyla to náhoda .


Produkt

Střídka syrová , nedopečená . Opakovaně


Požadované řešení

Bylo by asi dobré informovat dodavatele a občas na preodejně ozkoušet kvalitu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2020 10:11, před 4 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 19:21, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 19:06, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.