Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den , dne 17.12.2020. jsem ve vaší prodejně Lidl Českobrodská 200/23 zakoupil v oddelení pččiva Podbrdský chléb . Chléb na první pohled vypadal velice přitažlivě , voněl a kůrka pěkně vypečená .Jaké však bylo mé sklamání při rozkrojení chleba doma . Střídka uvnitř chleba byla nedopečená a v podstatě mazlavá . Z chleba se daly použít jen kraje . Bohužel to samé se mi stalo asi před čtrnácti dny u tohoto samého chleba . Tenkrát jsem tomu nepřikládal důležitost , jelikož se to může třeba občas stát . Jak je vidět nebyla to náhoda .
Střídka syrová , nedopečená . Opakovaně
Bylo by asi dobré informovat dodavatele a občas na preodejně ozkoušet kvalitu .
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.