Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47122Nepřijetí zákaznické karty v mobilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2020, před 4 lety

Nikola Bábíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám stížnost ohledně odmítnutí zákaznické karty v mobilu na prodejně v Hodoníně 18.12.2020. Bylo mi řečeno, že se jedná o nařízení, které musí paní prodavačka dodržovat (což naprosto chápu).

Nicméně nechápu nesmyslnost tohoto nařízení. Zákaznické karty jsou na jméno, a každý má povinnost mít u sebe občanku. Je opravdu takový problém ověřit, zda se jméno shoduje, případně vymyslet jiný způsob ověření?

V dnešní době je takové nařízení krokem hodně zpátky. Neznám nikoho, kdo by u sebe nosil desítky zákaznických kartiček.


Požadované řešení

Objasnění nesmyslnosti nařízení + další postup, nový systém zákaznických karet, apod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 20:43, před 4 lety

Podmínky přístupu k užívání služby jsou obvykle upraveny ve smluvních podmínkách. Společnost by při zpřístupňování služby neměla spotřebitele v souladu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele diskriminovat. V řešené věci doporučujeme spotřebiteli obrátit se přímo na společnost a uplatňování, resp. znění podmínek připomínkovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2021 08:42, před 4 lety

Hezký den,
zákazník byl seznámen s podmínkami věrnostního programu. Věrnostní karty bohužel nepřijímáme nahrané v mobilním telefonu.
''Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu. S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami''
S pozdravem Za UNI HOBBY, a.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 10:05, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření, z naší strany k tomu nemáme co dodat - pokud společnost informuje při sjednávání karty spotřebitele o podmínkách, které potom uplatňuje vůči všem stejně, je její postup v pořádku. Věc proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.