Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám stížnost ohledně odmítnutí zákaznické karty v mobilu na prodejně v Hodoníně 18.12.2020. Bylo mi řečeno, že se jedná o nařízení, které musí paní prodavačka dodržovat (což naprosto chápu).
Nicméně nechápu nesmyslnost tohoto nařízení. Zákaznické karty jsou na jméno, a každý má povinnost mít u sebe občanku. Je opravdu takový problém ověřit, zda se jméno shoduje, případně vymyslet jiný způsob ověření?
V dnešní době je takové nařízení krokem hodně zpátky. Neznám nikoho, kdo by u sebe nosil desítky zákaznických kartiček.
Objasnění nesmyslnosti nařízení + další postup, nový systém zákaznických karet, apod.
|
Tweet |
Podmínky přístupu k užívání služby jsou obvykle upraveny ve smluvních podmínkách. Společnost by při zpřístupňování služby neměla spotřebitele v souladu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele diskriminovat. V řešené věci doporučujeme spotřebiteli obrátit se přímo na společnost a uplatňování, resp. znění podmínek připomínkovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den,
zákazník byl seznámen s podmínkami věrnostního programu. Věrnostní karty bohužel nepřijímáme nahrané v mobilním telefonu.
''Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu. S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami''
S pozdravem Za UNI HOBBY, a.s
Děkujeme za vyjádření, z naší strany k tomu nemáme co dodat - pokud společnost informuje při sjednávání karty spotřebitele o podmínkách, které potom uplatňuje vůči všem stejně, je její postup v pořádku. Věc proto uzavíráme.