Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jel jsem dnes EC Silesia 15.02 z Kolína do Zábřeha na Moravě. Chtěl jsem pokračovat dál do Šumperka os. vlakem. EC měl asi 8 min zpoždèní a dorazil do Zábřeha asi 16.30. Než jsem přeběhl už se přípoj rozjížděl. To tu 1min. nemohl počkat. Pokud vím osobáky běžně 10 minut čekají. Co vím od spolucestujících, je to v Zábřeze celkem běžná praxe. To si ty reklamy v televizi můžete strčit za klobouk. Váš pravidelný zákazník. Jiří Svrčina
Jako všude jinde v Pečkách či Kolíně přípoje párminut čekají na zpožděný rychlík.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.