Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zbozi skladem ,objednano, zaplaceno, objednavka prijata.Po 3dnech kdyz neprovedli expedici jsem pozadal o storno objednavky. V zapeti mi bylo sdeleno mailem ze polozka jiz byla odeslana a ze neni mozne obj.stornovat a ze penize mi nemuzou vratit. Bohuzel na takovy ocividne nepoctivy eshop nepomuze nic jen informovat COI a podavat tresni oznameni!!! Pripojuji se k nize taky podvedenemu zakaznikovi Martinovi Pluskali.
Skoda ze jsem tuhle stranku nenasel drive... nejde mi ani o to ze jsem se napalil ale spise o to ze je nas tady tolik podvedenych.
Plysova hracka a vanocni dekorace v hodnote 715kc
Nejlepe ukonceni cinnosti provozovatele eshopu.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy od odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud lze od smlouvy odstoupit po převzetí zboží, není zde dán důvod, aby nemohl být použit výklad a maiore ad minus a umožnit spotřebiteli odstoupení i před jeho převzetím.
Tento názor potvrzuje i preambule směrnice EU o právech spotřebitelů v bodě 40, která je podkladem české právní úpravy. V případě kupních smluv by lhůta pro odstoupení od smlouvy měla skončit 14 dní ode dne, kdy spotřebitel zboží převezme (typicky od přepravce), přičemž před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel taktéž možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy.
Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinnosti je nezbytné, právě aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá.
V případě, že prodejce neuzná právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy a nepodaří-li se jinak spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.