Společnost


DELL Computer , spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47136Rozbité zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2020, před 4 lety

Martin Kubec

Znění stížnosti

Dobrý den, u dell jsem reklamoval sluchátka a 15.12. mi byla doručena nová sluchátka. Baliček jsem převzal a když jsem ho rozbalil z fólie a zjistil jsem, že někdo přede mnou balíček otevřel (byla roztržená plastová nálepka, která drží horní a dolní část krabice) a krabice byla pomačkaná. Ihned jsem zásilku reklamoval u Ups, kde vše proběhlo v pořádku a reklamace byla uznaná v plné výši ceny produktu ( aspoň tak jsem to pochopil). A z ups mi bylo sděleno, že refound mám řešit s odesílatelem, kterému přijdou peníze. Po komunikaci s Dellem mi bylo řečeno, že mi vrátí 5% z ceny za rozbitou krabici. S tím, ale já nesouhlasím a myslím si, že pokud přijde rozbalený balík s poníčenou krabicí, tak by se to mělo řešit jinak než z 1800 co jim dá ups mi dají 90kč.


Produkt

Dell Alienware aw 510h


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 13:34, před 4 lety

Reklamaci zboží je zásadně vždy třeba uplatnit vůči prodávajícímu. Spotřebitel může v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vycházíme z toho, že reklamace byla řešena odstoupením od smlouvy (vrácení peněz). Ze stížnosti přesně nevyplývá, jaké jsou vzájemné vztahy mezi dvěma podnikateli a spotřebitelem samotným, nicméně obecně lze konstatovat, že byla-li reklamace vyřízena odstoupením od smlouvy s tím, že navrácené prostředky byly předány společnosti DELL Computer , spol. s r. o., má tato společnost povinnost je spotřebiteli vydat v rozsahu, v jakém je obdržela (reklamace je totiž bezplatný proces a při odstoupení od smlouvy si strany vrací vše, čím původně plnily).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 13:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.2.2021 13:16, před 4 lety


Martin Kubec

Hodnocení: