Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Stěžuji si na navýšení poplatku o 17% za volání z pevné linky. Jde o službu, kterou používají většinou starší lidé, kteří se nejméně dokážou bránit a kteří si těžko vyhledají jiného operátora. Je nějaký důvod zdražit služby, které už tak máme jedny z nejdražších? Při stížnosti v zákaznickém centru mi bylo řečeno, že mi nic nebrání najít si jiného operátora.
Poplatek za volání z pevné linky byl zvýšen z 299 Kš na 349 Kč.
Výše poplatku ponechat na stejné výši jako dosud. 299 Kč.
|
Tweet |
Cenová politika je interní věcí společnosti. Nejedná-li se o neúměrné zkrácení (o které se v řešené věci zjevně nejedná), neobsahuje stížnost vynutitelný právní nárok.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Závěrem připojujeme odkaz na náš článek pojednávající o možnosti změny operátora: https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Jestli vám stávající nastavení tarifu pevné linky nevyhovuje, můžeme se pokusit pro vás najít vhodnější řešení. Budu k tomu jen potřebovat telefonní číslo linky a koncovku rodného čísla za lomítkem. Podrobnosti nám můžete poslat na email info@o2guru.cz.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Mně nakonec operátor nabídl zůstat u stávajícího tarifu.
Mně nejde o mých 50 Kč, ale o jistě tisíce lidí, kterých se to týká a kteří se nemůžou bránit.
Děkuji za Vaší iniciativu a zdravím
Helena Hamerská
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost tímto uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.