Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Na sauto AAA inzeruje vozidla, které fyzicky nevlastní.
Škoda Fabia, Škoda Octavia, Škoda Superb, Ford Focus, Atd. všechny značky a modely vozidel
Nekalá obchodní praktika. Jak muže někdo něco inzerovat a ani to přesné a konkrétní vozidlo nevlastnit? Neuvádí se VIN vozu pro kontrolu.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený pane Hornychu,
děkuji za Váš podnět. Ačkoliv intenzivně pracujeme na tom, aby naše nabídka byla stále aktuální a aktualizovaná, v nabídce máme téměř 10000 vozů, které jsou rozmístěny na 23 pobočkách po celé ČR. Vozy pravidelně převážíme mezi pobočkami na základě poptávky zákazníků. Denně prodáme a vykoupíme několik set aut. Zákazníkům poskytujeme 7 dní na vrácení vozu, pokud s ním po koupi nebudou spokojeni (prodané auto se tedy může objevit znovu v nabídce, pokud zákazníkovi nevyhovovalo). Všechny tyto faktory ovlivňují aktualizaci naší nabídky na internetu, a proto se může stát, že vůz je inzerován, ale není k dispozici.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.