Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, chci podat vážnou stížnost na řidiče, který měl dnes doručovat zásilku. 19.12.2020 v 7:28 mi přišla zpráva, že mi bude doručována zásilka. V 8:02 volal řidič, že se spletl, že zásilka bude na dobírku. Na mou odpověď, že se mnou ještě nikdo nemluvil on jen odpověděl "Aha, to jsem asi spletl čísla a volal někomu jinému". Dodal jsem, že zásilku stejně čekám a kde je? On že už na místě, na což jsem odpověděl že nejsem doma a pošlu starší paní balík převzít. On že dobře. Hned během několika vteřin jakmile jsem volal paní, mi do telefonu řekla že řidič právě odjíždí, i když na něj mávala že "běží". Volal jsem tedy řidičovi zpět a kromě velmi, velmi, velmi nevhodné uvítací melodie "už mi nevolej..." nechal telefon 2x zvonit a napotřetí si mé číslo zablokoval, takže se mu nešlo dovolat. Toto beru jako nehoráznost, drzost, aroganci a absolutně nevhodné vystupování vůči zákazníkovi. Žádám okamžitou nápravu a potrestání této osoby!
Chování kurýra
Potrestání kurýra formou srážky ze mzdy, zajištění přeškolení na prozákaznické vztahy a komunikaci a lepší výběr a následnou kontrolu zaměstnanců.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.