Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2013 jsem si zakoupila telefon u společnosti Handymobil, telefon byl již 2x na reklamaci se stejným problém. Problém přetrvává i po druhé reklamaci. Chtěla jsem tudíž odstoupit od smlouvy. V této fázi jsem se dozvěděla, že společnost se již jmenuje Hanmobil s.r.o a pouze koupila doménu Handymobil, přičemž zde vystupuje stále jedna a tatáž osoba. V autorizovaném servisu jsem zjistila, že telefon není určen pro český trh a tudíž mi ho nemohou přijmout na záruční opravu. Tudíž jsem zůstala bez peněz s nefunkčním telefonem. Společnost Hanmobil mi nabízí další opravu, ale je to zbytečné, vždy po návratu z reklamace se vada do druhého dne projeví znovu.
Mobilní telefon LG Optimus
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitelka zakoupila zboží u společnosti Handy Mobil s.r.o. Jedině tato společnost je jejím smluvním partnerem. Společnost Hanmobil s.r.o. je z právního hlediska jiným subjektem, který nepřevzal závazky společnosti Handy Mobil s.r.o., která je dle výpisu z obchodního rejstříku nadále aktivním subjektem. Není nám tedy známo, na základě jaké právní skutečnosti nabízí spol. Hanmobil opravu (může se jednat o dohodu s prodávajícím). Pokud však nebude možné reklamaci uplatnit u prodávajícího, je možné přistoupit na tento návrh. Skutečnost, že zboží není určeno pro český trh, pokud bylo uvedeno na unijní trh, není rozporem s kupní smlouvou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.