Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stále mi píšete fotka neschválena. Mám handicap ruky nemohu napodobit gesto!!!
A když nejsem ověřen nemohu si s některými psát .
Ověření bez gesta ruky !!!
|
Tweet |
Podmínky přístupu k užívání služby jsou obvykle upraveny ve smluvních podmínkách. Společnost by při zpřístupňování služby neměla spotřebitele v souladu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele diskriminovat. V řešené věci doporučujeme spotřebiteli obrátit se přímo na společnost, a není-li splnění podmínky z jeho strany možné kvůli zdravotnímu handicapemu, toto společnosti sdělit a požádat ji o výjimku.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.