Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V rámci reklamní kampaně super osma bylo v Bille avizováno sbírání nálepek na získání plyšáku v hrnku. akce byla zarámována od 9.9. do 15. 12. (sbírání nálepek) vyzvednutí až do 22.12.
16.12. jsme je chtěli vyzvednout, ale na 3 různých prodejnách neúspěšně.
(Praha západ)
I z předchozích akcí tohoto typu, máme pocit, že zboží nikdy není dostatek a neodpovídá počtu poskytovaných nálepek, což je pokaždé odůvodněno vyprodáním zásob.
Tohle netaktní chování nás už opravdu rozčílilo, protože na postavičky máme nárok a společnost těmito akcemi akorát vydělává větší obnosy peněz.
Super Osma Billa
dodání požadovaného zboží
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.