Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.10.jsem zaplatil převodem 199Kč 10.10.jsem zaplatil 39Kč
poštovné podle pokynů společnosti.Do dneštního dne jsem zboží ani
zprávu o odeslání neobdržel.
Paralyzér v podobě mobilního telefonu. Č.objednávky 1503577 dříve 3766772014
Zaslání zboží za cenu dohodnutou 9.10.na slevovém portálu nebo
vrácení částky 238Kč na účet. Děkuji Kučera
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smloua od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.