Společnost


Jakub Ďuriček

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4717Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2014, před 10 lety

Karel Kučera

Znění stížnosti

Dne 9.10.jsem zaplatil převodem 199Kč 10.10.jsem zaplatil 39Kč

poštovné podle pokynů společnosti.Do dneštního dne jsem zboží ani

zprávu o odeslání neobdržel.


Produkt

Paralyzér v podobě mobilního telefonu. Č.objednávky 1503577 dříve 3766772014


Požadované řešení

Zaslání zboží za cenu dohodnutou 9.10.na slevovém portálu nebo

vrácení částky 238Kč na účet. Děkuji Kučera


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 17:55, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smloua od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 10:38, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.