Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přišlo nám měsíční vyúčtování,kde bylo uvedeno na jednom ze čtyř tel. čísel,že jsme využili 2x m-platbu a to 1800,-kč,ikdyž tel. číslo ze kterého platba proběhla mělo být zablokováno.Ihned jsem kotaktovala operátora pro vysvětlení.Chtěla jsem vědět co bylo placeno,což jsem se nedozvěděla a paní ochotně číslo zablokovala..a tím to bylo vyřešené...na druhý den jsem opět volala,protože jsem si uvědomila, že na tomto čísle byla blokace sjednána...byla mi nabídnuta operátorem při uzavírání smlouvy..paní mi řekla, že si syn musel blokaci zrušit sám přes telefon,že kluci v tomhle věku umí různé věci.Když volám já musím nahlásit heslo pro komunikaci..heslo znám jenom já.Další den jsem opět volala a ptala jsem se kdy ta blokace byla zrušena ..pán mi sdělil,že tam nikdy žádná blokace nebyla,že ji tam dala až kolegyně dva dny zpátky.Řekla jsem mu,co mě jeho kolegyně den zpátky řekla,i to že si ji syn prý musel zrušit sám... a pán mi odpověděl,že neví proč to kolegyně tak řekla,když tam vlastně žádná blokace nikdy nebyla.Nakonec jsme se se synem i dopátrali co se z toho platilo.Byl to falešný účet synovy známe na instagramu kde ho žádala o zaslání dvou sms s čísly,s tim že jde o nějakou soutěž a její umístění ..ihned jsme to nahlásili aby nepřišlo o peníze více lidí.Mrzí mě,že pán který mě tenkrát sám blokaci nabidnul to asi nemyslel vážně a udělal si ze mě jen takovou legraci.Jsem poučená do budoucna a už si také budu rozhovory nahrávat.A syn jistě nezapomene na svoje dvě nejdrahší sms.
Celá situace mě velice mrzi a chci,aby jste věděli co se u vás děje a jak se to řeší...a taky,že vaše služby zneužívají podvodníci...a jak se k tomu postavíte to už nechám na vás...
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.