Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#47178Už tři týdny nemůžou vyměnit poškozený mrazák

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2020, před 4 lety

Samanta Sabova

Znění stížnosti

Dobrý večer,
27.11 jsem objednala mrazák:
Použitý Šuplíkový mrazák SIEMENS GS58NEWDV. Doručení až do bytu.
Expresní řešení v případě poškození zásilky.
Doprava - Rhenus Home Delivery
1.12 v 9 hodin ráno mrazák dorazil, po rozbalení jsem zjistila že jedna strana celá je obouchaná. Jsem hned volala s tím že před koupí jsem dvakrát volala na infolinku s dotazem proč mrazák má 15% slevu a jenom 12 měsíců záruku. Mně bylo řečeno že ho někdo koupil, nelíbil se, a tak ho vrátili, že v opravě nebyl, a nemá ani škrábnutí (a to už nepíšu že jsem byla taky na prodejně, ale tam vůbec nic nevědí). Poslali mně e-mail na který jsem měla vyfotit mrazák a odeslat zpátky. Večer jsem volala znovu, mně bylo řečeno že urgentně odešle mojí odpověď do reklamačního střediska, operátorka byla velmi nepříjemná. Příští den ráno jsem znovu volala, a zase mi řekli že teď to pošlou a potom zase, a tak za tři týdny už sedm krát. Pokaždé omlouvali se a že z reklamací nikdo se neozval, a že zase pošlou jim zprávu o urgentním vytěžení, nakonec mi došli nervy a napsala jsem stížnost. Jasné je že hezky odpověděli že nasadili celý tým odborníků na prošetření stížnosti, a zase ticho. Za několik dnů jsem zase volala tak dali termín na odvoz na 22.12, s tím že ho musejí odvézt, na prodejně musejí ohodnotit reklamaci, a bůh ví kdy peníze dostanu nazpátek. Vyměnit s odplatou za nové zboží prý není možný, a dostat větší slevu za zničený produkt (aby už člověk zavřel oči a mohl použit spotřebič) taky nejde. Dnes jsem otevřela stránku na Heuréce:recenze Alza obchodu, a teprve teď jsem pochopila že je to normální chod obchodu. Samé sliby a omluvy a na tom to končí. Za pár dnů Vánoce a majiteli Alza je úplně jedno jestli zákazník je spokojený, hlavně aby co nejvíce nakoupili. ‘’Děkuji”’ obchodu Alza za krásné prožití svátku.


Produkt

Použitý Šuplíkový mrazák SIEMENS GS58NEWDV. Doručení až do bytu. Expresní řešení v případě poškození zásilky. Doprava - Rhenus Home Delivery Objednávka č. 429231962


Požadované řešení

Nový produkt do 24.12.2020


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2020 09:22, před 4 lety

Také zakoupené použité zboží je možné reklamovat, není však možné uplatnit reklamaci na vady, které odpovídají předchozímu použití věci. Lhůta k uplatnění reklamace použitých věcí je 24 měsíců, se souhlasem kupujícího může být zkrácena na 12 měsíců. Na rozdíl od nových věcí nemá kupující právo žádat výměnu použité věci, místo toho může žádat slevu z ceny věci. Je-li vada odstranitelná, má kupující právo na její opravu či na slevu z ceny věci, je-li vada neodstranitelná, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz, nebo také slevu z ceny věci (nebrání-li vada řádnému užívání věci).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 16:01, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za Vaše vyjádření.

V tomto případě zákaznice nevyčkala posouzení reklamace reklamačním oddělením. Bohužel se aktuálně potýkáme s velkým množstvím zákaznických požadavků. Reakční doba je tedy delší.

Co se týče použitých výrobků, zde je vždy cena ponížena tak, aby odpovídala stavu a případnému kosmetickému poškození. Pokud zákaznice o zboží nemá zájem, by jí nabídnut svoz na odstoupení od kupní smlouvy u tohoto výrobku.

Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 16:24, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a popřípadě uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2021 09:55, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 09:43, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.