Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Jsem z Plzně-jihu a musím si stěžovat na neprofesionální jednání pana řidiče.
Dopředu nezavolal, musela jsem volat já. Práci mám poblíž svého bydliště, tak jsem se mu dovolala, akorát přijížděl k domu, tak jsem mu řekla, že jsem tam za moment. Tak jsem sedla do auta a potkala jsem ho v kopci, odjel. Nepočkal!! Když jsem mu volala znovu s tím, abych ho tedy dohnala někde případně poblíž, telefon už nezvedal.
Stěžovala jsem si na jejich lince, poslala stížnost, na kterou odpověděli, že řidič z důvodu velkého počtu zásilek může čekat maximálně 2-3 minuty a pak odjíždí!! Prosím???
Celé to dopadlo tak, že tedy se neřeší nic a nezbývá než si pro balíček zajet do 35 km vzdáleného města Nepomuk, protože prý znovu balíček nedoručují.
Nevím, co to má znamenat, příště volím jinou společnost, pokud to bude jen trochu možné.
40598033360
Schopnost balíček doručit
Reagovat na telefony
Být prozákaznický
Hlavně co chci, je vrátit peníze za dopravu od této společnosti.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.