Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47179Nedodané zboží, odvezeno kamsi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2020, před 4 lety

Šárka Blahníková

Znění stížnosti

Jsem z Plzně-jihu a musím si stěžovat na neprofesionální jednání pana řidiče.
Dopředu nezavolal, musela jsem volat já. Práci mám poblíž svého bydliště, tak jsem se mu dovolala, akorát přijížděl k domu, tak jsem mu řekla, že jsem tam za moment. Tak jsem sedla do auta a potkala jsem ho v kopci, odjel. Nepočkal!! Když jsem mu volala znovu s tím, abych ho tedy dohnala někde případně poblíž, telefon už nezvedal.
Stěžovala jsem si na jejich lince, poslala stížnost, na kterou odpověděli, že řidič z důvodu velkého počtu zásilek může čekat maximálně 2-3 minuty a pak odjíždí!! Prosím???
Celé to dopadlo tak, že tedy se neřeší nic a nezbývá než si pro balíček zajet do 35 km vzdáleného města Nepomuk, protože prý znovu balíček nedoručují.
Nevím, co to má znamenat, příště volím jinou společnost, pokud to bude jen trochu možné.


Produkt

40598033360


Požadované řešení

Schopnost balíček doručit
Reagovat na telefony
Být prozákaznický

Hlavně co chci, je vrátit peníze za dopravu od této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2020 08:30, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 13:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.