Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47180Opakované nedoručování zásilek doporučeně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2020, před 4 lety

Miroslav Voznak

Znění stížnosti

Dobrý den,
bohužel si musím stěžovat na opakované nedoručování písemností, které jsou zasílány doporučeně na adresu K Olešné 1324, Frýdek-Místek.

Balíky jsou nám doručovány v pořádku, nicméně s písemnostma doporučeně máme opakovaně problém.

Paní, co písemnosti doručuje, tak zazvoní, až než stačíme dojít otevřít, tak už vidíme jen odjíždějící vůz. Takhle se to děje opakovaně a jsme už z toho zoufalí. Poslední zásilka podací číslo RR8505449512F, pět lidí v domě, ale poštovní doručovatelka zase vyhrála ...

Bydlíme na kraji města a poštu nemáme za rohem, jinak by mi to nevadilo.

Na výzvě k vyzvednutí je uvedeno tel.č. 954 273 802, dnes jsme už zkoušeli 6x a pokaždé vyzvednutí, zvolte 1 pro opakované doručení, vyčkejte a po minutě zavěšení protistranou, čili není možné se dovolat.

Je nějaké možné řešení?

Děkujeme


Požadované řešení

Prosíme o doručování psaní doporučeně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2020 10:22, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.