Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balik za nekolik tisic lezi uz 10 dnu v depu a neni mozne jej prepravit na parcelshop a vyzvednout. Nikdo jej nedorucuje. Pokus o doruceni byl jeden a to takovy, ze mi byla zaslana pozde SMS (velmi casty problem u PPL), o 5 minut pozdeji 3 telefonaty za sebou a pak uz nic. Vsimla jsem si toho o pul hodiny pozdeji. Navic v sobotu v poledne, kdy nebyvam vzdy doma nebo na telefonu. Dle udaju na webu byl balik vracen do depa o 2 dny pozdeji, coz se mi nezda. Od te doby sedim porad doma, cekam na balik, volam na podporu a vzdy je mi jen sdeleno, ze balik bude dorucovan. Zadne dalsi informace mi nikdo nepodal, balik take ne. Informace k zasilce mi nejdou zmenit. Opravdu je lepsi nechat si balik dovezt na provozovnu odesilatele a pak si ho vyzvednout.
Chci dorucit zasilku a cele to uzavrit. Jsou tam veci jako zdravotni pomucky, ktere potrebuji. Chapu zdrzeni kvuli Vanocum, ale 10 dnu je opravdu prilis.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.