Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 22.11.2020 jsem si u společnosti Speeker peeker objednala obuv, zaplatila jsem přes PAY-U 1 947,00 CZK. Zboží v pořádku dorazilo, ale barva bot byla jiná než uváděli. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla zboží vrátit. Snažila jsem se zásilku vrátit přes formulář uvedený na stránkách e-shopu, ale neustále se mi zobrazovalo,že momentálně nemám žádné zboží k vrácení. Proto jsem se obrátila prostřednictvím emailu na eshop, aby mi zaslali adresu kam zboží vrátit. Zboží jsem zaslala na své náklady dne 2.12.2020 na uvedenou adresu přes Českou poštu Sneaker Peeker sp z o. o. Kręta 1 Maszewo 66-446 Deszczno. Doposud mi eshop nenapsal,jestli zásilku převzal. Proto jsem dne 18.12.2020 napsala email,s žádostí o informaci o převzetí zásilky a o průběhu vrácení peněz. Bohužel ani na to nereagují.
Děkuji
Požaduji vrácení částky 1 947,00 CZK
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.