Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V den otevření nové prodejny v Pivovaru Děčín 18.4.2014 jsem si zakoupila s akční slevou kabelku z černé koženky v přední části přestřižené na 4 díly a ozdobně štepované.Včera jsem náhodně zjistila,že v jednom spoji se koženka začala párat,že z ní kouká přetržená černá bužírka, která na první pohled nebyla ani vidět, že tam je a před 7 dny,kdy jsem začala nosit podzimní parku jsem zjistila, že "ucha, které mají na všech 4 stranách ozdobné přezky mi začínají přetrhávat vlákna na mé parce v místě pod ramenem a v podpaží.Dnes 21.10.2014 jsem reklamovala závady. Prodavačka sepisující reklamaci byla hodně nepříjemná a se mnou jednala velmi neochotně.Prasklý šev na kožence vysvětlovala tak,že koženka není v přestřižení sešitá s dalším dílem, ale spojena svařovací bužírkou a že si obuvník se závadou poradí.Projevila jsem pochybnost,jak se dostane přes podšívku na sešívání a jak to opraví,aby to nebylo vidět.Další můj problém, že přezky mi zatrhávají vlákna z parky,na ten prohlásila,že to není závada kabelky.Byla jsem šokovaná způsobem jednání,dotázala jsem se,zda je vedoucí.Nebyla,vedoucí na mou žádost přišla a s ní ještě 2 další prodavačky a já nestačila všechny čtyři sledovat,co mi říkají a nestačila odpovídat na jejich poznámky a dotazy:Přezky dle jejich odpovědí jsou v pořádku,prý jsem si neměla vybírat kabelku s přezkami a když jsem odpověděla,že jsem nemohla tušit,že ty přezky jsou ostré,tak prý jsem si vybrala nevhodný výrobek,odpověděla jsem,že prodávají nevhodné výrobky,pak že nemám tu tašku nosit na rameni,ale na předloktí.Nechodím na kolonády a přehlídky s velkou taškou, (nemám ji jen na kapesníček,zrcátko a pudřenku,ale mám v ní deštník,peněženku, doklady a klíče,to by mi ruka brzy v předloktí "upadla" a ruku v předloktí bych musela mít asi 10 cm od těla,by mi přezky nezatrhávaly bundu v boku,pak že u tašku na rameni nosím špatně,že mám převrátit ucha na rubovou stranu, to by i natočené přezky stále zatrhávaly látku,další nápad měla vedoucí,že mám po bočních stranách kovová oka na dlouhý pásek a že mám kabelku na rameni nosit na tom dlouhém pásku a tyhle ucha mám držet v ruce.Jsem zvyklá vždy nosit kabelku na rameni a když jsem tu kabelku v této prodejně kupovala,byly tyto prodavačky moc milé a radily mi,že si můžu ucha povolit na 3.kovovou dírku....Jaká to proměna chování těchto "dam".Ještě jsem byla upozorněna,že o ukončení reklamace mi zavolají pouze jednou.Na můj dotaz, zda by mi mohli poslat sms, jsem dostala odmítavou odpověď.Mají pouze pevnou linku. Odcházela jsem z obchodu hodně šokovaná, přepadla mne deprese z tohoto nepříjemného chování a dlouho jsem se ještě doma nemohla vzpamatovat z tak otřesného zážitku. Doma jsem se dívala na katalog kabelek CCC http://www.ccc.eu/cz/woman/catalog-bags. Moji kabelku jsem tam již nenašla a neobjevila jsem v kategorii kabelek až snad na 1 výjimku u kabelek přezky. Asi nebudu jediná, která měla problém s přezkami,když jednohlasně všechny 4 prodavačky tvrdili,že přezky jsou na kabelce v pořádku a taky technický popis spojů přestřižených dílů pomocí sváru bužírkou, to také odpovídá, že nejsem s touto reklamací první.Po dnešní zkušenosti si nikdy nic nekoupím nejen v prodejně CCC Pivovar Děčín,ale také v žádné jiné prodejně v Čechách.Se svou zkušeností se ráda podělím se svou rodinou a svými známými.
Kabelka má neodstranitelné závady, 4 přezky s ostrými hroty poškozující oblečení. Žádám vrácení peněz a změnu chování prodavaček. Jsem zákazník, ne obtížný hmyz!
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. V tomto případě byla reklamace uplatněna již po uplynutí této lhůty. Pokud bude tedy reklamace zamítnuta, leží důkazní břemeno ohledně existence vady na spotřebitelce. Nejvěrohodnějším důkazem je znalecký posudek.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. O vyřízení reklamace je prodávající povinen spotřebitelku informovat.
Spotřebitelka nám sdělila, že reklamace byla uznána a byly jí vráceny peníze.
Hodnocení: