Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den moc me billa společnost zklamala nabizite neco za body ktere clovek poctive sbira nakup dohromady za 20000 abych seskladala 5 plnych karticek pro deti k vanocum a vy mi pak na krame reknete ze hrnicky uz nejsou a nebudou takze 5 karet muzu hodit do popelnice fakt uzasny uz jen timto se mi vas obchod zhnusil !!!! A to nemluvim o tom ze na netu vasi zamestnanci nebo lidi jima povereny rozprodavaji tyto akce hrnicky za 280 kč kus no stydte se tohle kdybych vedela radeji si to od nich koupim a vyjde me to levneji nez kdyz jsem sbirala poctive tolik karticek
Hrnicek s plysakem za bodiky co jste meli akci !!!
Nejlepe bych chtela za sve nadbirane karty s body slibene hrnecky s plysakem a jestli tedy opravdu nejsou tak nejakou jinou nahradu za nasbirane body...myslim si ze nakoupit za 20000 abych nasbirala 5 plnych karet a pak aby mi bylo receno hrnicky nejsou mate smulu je fakt nefer...kdyz rozdavate body mate si kontrolovat aby pak za ne bylo pro vsechny
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.