Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#47195Zklamání z Billy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2020, před 4 lety

Gabriela Procházková

Znění stížnosti

Dobry den moc me billa společnost zklamala nabizite neco za body ktere clovek poctive sbira nakup dohromady za 20000 abych seskladala 5 plnych karticek pro deti k vanocum a vy mi pak na krame reknete ze hrnicky uz nejsou a nebudou takze 5 karet muzu hodit do popelnice fakt uzasny uz jen timto se mi vas obchod zhnusil !!!! A to nemluvim o tom ze na netu vasi zamestnanci nebo lidi jima povereny rozprodavaji tyto akce hrnicky za 280 kč kus no stydte se tohle kdybych vedela radeji si to od nich koupim a vyjde me to levneji nez kdyz jsem sbirala poctive tolik karticek


Produkt

Hrnicek s plysakem za bodiky co jste meli akci !!!


Požadované řešení

Nejlepe bych chtela za sve nadbirane karty s body slibene hrnecky s plysakem a jestli tedy opravdu nejsou tak nejakou jinou nahradu za nasbirane body...myslim si ze nakoupit za 20000 abych nasbirala 5 plnych karet a pak aby mi bylo receno hrnicky nejsou mate smulu je fakt nefer...kdyz rozdavate body mate si kontrolovat aby pak za ne bylo pro vsechny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 12:37, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2021 11:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.