Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Spolecnost Vodafone mi prodala telefon v hodnote 8000kc se slevou pro zakaznika 2000kc. Po dodrzeni 3mesicu vcasne zaplacenych faktur, mi melo byt vraceno jiz vyse uvedene dva tisice. Uz to resim od rijna a dnes jsem se dokonce sdozvedel, ze mi tel neprodali za 8, nybrz za 6tisic a tudiz mi nic vracet nemusi. Premyslim, ze na ne podam zalobu.
K tomu navic mi prisla uz druha faktura na cca 1500kc, kterou po me upozorneni stahli na domluvenych 799kc a ke zbytku udelali dobropis. Ke vsemu lze jeste navic pripocist neschopnost operatoru jakkoli tuto vec se mnou resit a odkazou me vzdy na oddeleni stiznosti, ktere komunikuje pouze mailem
Sleva na telefone samsung A41
Vratit me penize !
|
Tweet |
Jestliže bylo mezi stranami dojednáno vyplacení určité částky zpět za dodržení stanovených podmínek, je takové ujednání závazné a spotřebiteli by měla být dle podmínek ve smlouvě částka vyplacena.
Pokud se tak nestane, jedná se na straně společnosti o tzv. bezdůvodné obohacení, které je společnost povinna vydat spotřebiteli dle § 2991 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je proto vhodné ji k vydání vyzvat. Blíže viz zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Dobrý den, pane Valdmane, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Po 6-ti měsících mi byla konečně vrácena záloha za telefon. Coz je o tri měsíce později, než bylo domluveno. Bez omluvy, Bez případných úroků.
Faktury mi vsak chodi stále nesmyslne a takřka kazdY mesic musim s operátory řešit tento problém. Byl jsem ze začátku klientu t-mobile. Pak asi deset let u O2 a ted jsem kvůli signalu zvolil vodafone. A k tomu ještě tři roky zkušenosti s operátory v UK.
Vodafone CZ je jednoznačně nejhorší mobilní operátor, kterého jsem mel.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat zejm. na zmínku o opakujícím se zasílání (dle spotřebitele) nesprávného vyúčtování.
Pokud spotřebitel považuje vyúčtování za nesprávné, může ho reklamovat. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.