Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dceři jsem koupila boty za 3790,- Kč.. po 2 měsících nošení se boty rozlepily na špičce, protrhly na patě atd..první reakce na reklamaci- uznání a nabídka výměny zboží. Požadovala jsem ale peníze zpět (byla už zima a dcera tenisky nepotřebovala). Reklamaci tedy zapsali znova a po týdnu mi sdělili, že ji zamítají. Nevím, na koho se dále obrátit. V prodejně mi další informace neposkytli.
Vracení peněz
|
Tweet |
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná a spotřebiteli vzniklo právo odstoupit od smlouvy, které také uplatnil, zrušila se smlouva od počátku. V takovém případě může spotřebitel žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost spotřebitelovi peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, může spotřebitel navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Uznání reklamace a nabídka výměny zboží se dá vykládat právě tak, že společnost vyřídila reklamaci zrušením původní smlouvy, a tedy v podstatě došlo k odstoupení od smlouvy.
Společnost nemůže spotřebitelovi vnucovat jiný způsob vyřízení reklamace než ten, na nějž má spotřebitel ze zákona právo. Stejně tak nelze z "uznané" reklamace učinit "neuznanou".
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.