Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47202Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2020, před 4 lety

Iveta Maňhalová

Znění stížnosti

Dceři jsem koupila boty za 3790,- Kč.. po 2 měsících nošení se boty rozlepily na špičce, protrhly na patě atd..první reakce na reklamaci- uznání a nabídka výměny zboží. Požadovala jsem ale peníze zpět (byla už zima a dcera tenisky nepotřebovala). Reklamaci tedy zapsali znova a po týdnu mi sdělili, že ji zamítají. Nevím, na koho se dále obrátit. V prodejně mi další informace neposkytli.


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 19:13, před 4 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná a spotřebiteli vzniklo právo odstoupit od smlouvy, které také uplatnil, zrušila se smlouva od počátku. V takovém případě může spotřebitel žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost spotřebitelovi peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, může spotřebitel navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Uznání reklamace a nabídka výměny zboží se dá vykládat právě tak, že společnost vyřídila reklamaci zrušením původní smlouvy, a tedy v podstatě došlo k odstoupení od smlouvy.

Společnost nemůže spotřebitelovi vnucovat jiný způsob vyřízení reklamace než ten, na nějž má spotřebitel ze zákona právo. Stejně tak nelze z "uznané" reklamace učinit "neuznanou".

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.