Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
prodavačka mi zaúčtovala dvojnásobek koupených cigaret. zjištěno doma. Mám nárok na kompenzaci, nebo mám překontrolovat vše na místě a zdržet pokladnu o deset minut? nákup za 4000! zítra jedu na krám a pokud se mi nedostane kompenzace, budu řešit po svém.
zakoupeny dvě krabičky, na účtu 4
vrátit peníze, nebo chci zboží v požadované hodnotě, dle mého výběru
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Chybné účtování nákupu je však vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to nejlépe s vedoucím prodejny.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.