Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
od 1. 12. má Česká pošta mou zásilku a stále mi nebyla doručena. Za dva dny jsou Vánoce. Poslední informace o zásilce jsou z 12. 12., kdy dorazila do Ostravy, a od té doby se nic nezměnilo. Jsem ochoten si pro onu zásilku do Ostravy dojet, když od Vás se jí očividně nedočkám, ale bylo mi řečeno, že daná pobočka je neveřejná. Ani se na danou pobočku nemohu dovolat, jelikož má údajně ZAVŘENO. Tak mi teď zkuste říct, KDE mám vyčarovat dárek pro synovce a neteř, když jej od 1. 12. NEJSTE SCHOPNI doručit a ani to nemohu udělat já za vás? Hlavně že je vše zaplaceno předem, že?
Číslo zásilky - LY145212665DE
Martínek a Markétka ve světě dinosaurů - A4
Dovolte mi alespoň vyzvednout si zásilku osobně v Ostravě, ať ji mám na Štědrý den připravenou.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.