Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47214Nebyl učiněn pokus o dodání, nedoručené avízo o uložení zásilky, opakované doručení - neprofesionální chování pracovníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2020, před 4 lety

Gabriela Minařík

Znění stížnosti

Dobrý den,

podávám stížnost, jelikož nebyl učiněn pokus o dodání zásilky, následně nebylo doručeno ani upozornění o uložení na poště, a jelikož se nebylo možné dovolat na poštu, poprosila jsem o pomoc naši doručovatelku, která vyzvala balíkovou službu o opakované doručení. Toto doručení proběhlo způsobem, který nebyl profesionální - pracovník pošty zazvonil a aniž čekal na reakci, ode dveří odešel, když jsme ho doběhli zastavit ho na ulici, nepozdravil, nereagoval, balík nakonec manželovi předal. Balík by však dle mého měl předat do ruky adresátovi, dojít až k bytu. My bydlíme v přízemí a nebyl problém doručovatele dostihnout, co ale soused z prvního patra, který je téměř imobilní? Ten by za tu chvilku nedošel ani k bzučáku dveří. Nemluvě o tom, že pokud se nikdo neozve, nebudete vybíhat ven. My na dveře vidíme a tak jsme pochopili, že je někdo za dveřmi a neumí nebo nechce je otevřít.

Bohužel je tato situace častá pokud jde o doručování objemnějších zásilek, které se nevejdou do schránky, přes balíkové depo. Doručovatelka, která doručuje dopisy, funguje perfektně. Opakované problémy máme skutečně hlavně s doručováním balíků.

Stížnost se tentokrát týká této zásilky:
O 003669720 9 X

S žádostí o nápravu situace,
Gabriela Minařík.


Produkt

zásilka O 003668720 9 X


Požadované řešení

Náprava situace, zlepšení doručovatelské služby spojené s doručováním objemnějších zásilek, tedy balíkové spádové depo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2021 20:49, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.