Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#47218Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2020, před 4 lety

Ladislav Růžička

Znění stížnosti

Obdržel jsem vyučtování za prosinec 2020. Požadovaný poplatek je v rozporu s mojí smlouvou s O2. Pro info.- Pevnou linku nepoužíváme a mobilní telefony platíme separátně. Prosím o vysvětlení.
L. Růžička


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 10:24, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Podáním námitky není však dotčena povinnost spotřebitele uhradit cenu uvedenou ve vyúčtování, Český telekomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podáním námitky se splnění uvedené povinnosti odkládá až do rozhodnutí o námitce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2021 13:21, před 4 lety

Dobrý den pan Růžičko,
Vaše vyúčtování jsme prověřili a služby jsou účtovány v souladu s nastavenými tarify.
Ve vyúčtování za období 16. 8. – 15. 9. 2020 - služby v pevné síti na str. 2 daného vyúčtování, jsme Vás upozornili na úpravu tarifů a sjednocení služeb do jednoho vyúčtování a to ke dni 16.11.2020. Od prosince 2020 tak máte služby sloučeny v jednom vyúčtování. Znamená to, že nyní již nemáte dvě vyúčtování, ale jednu fakturu na pevné i mobilní služby, proto je tato faktura na vyšší částku. Podrobnosti najdete ve zmíněném vyúčtování 16. 8. – 15. 9. 2020 a upřesnění účtovaných částek přímo v detailu aktuálních vyúčtování, v PDF souboru na dalších stranách faktury. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 12:50, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 19:08, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.