Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V nejnovějším vyúčtování byly opět navýšeny platby tím, že se různě popřesouvaly částky z mobilů, pevné linky, internetu a televize a v celkovém vyúčtování je to zase jen zdražení a ne narovnání cen jak mi tvrdili na zákaznické lince. Máme u O2 všechny služby spojené s mobily a internetem a služby jako např. rychlost internetu vůbec neodpovídají dnešním potřebám a O2 místo toho, aby takovým zákazníkům dala nějaké slevy, tak jen pořád zdražuje. Tak že pokud se O2 takto chová ke stálým zákazníkům, tak se začne dít to, že začínám hledat alternativní řešení a od O2 postupně odcházíme. Chtěl jsem napsat dotaz přes stránky O2 a žádat vysvětlení, ale mají tak nepoužitelně udělané stránky s reklamačním formulářem, že píši touto formou.
Vysvětlení důvodu zdražení.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Podáním námitky není však dotčena povinnost spotřebitele uhradit cenu uvedenou ve vyúčtování, Český telekomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podáním námitky se splnění uvedené povinnosti odkládá až do rozhodnutí o námitce.
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Podle kontroly je vystavené vyúčtování správné. Na základě upozornění ve vyúčtování za období 16.8.-15.9.2020 za pevné služby a 20. 8. – 19. 9. 2020 za mobilní služby, došlo ke sloučení služeb do balíčku O2 Spolu. Za všechny využívané služby je Vám vystavována souhrnná faktura.
Nyní využíváte balíček O2 Spolu, jehož součástí je internet na doma, O2 TV a mobilní číslo, dále využíváte pevnou linku a mobilní tarif FREE Modrý.
Dne 30.12.2020 došlo, po domluvě s Vámi, ke změně tarifu u mobilního čísla, které využíváte v rámci balíčku O2 Spolu. Ve vyúčtování za období 20. 12. – 19. 1. 2021 je tato změna účtována poměrnou částí.
Pokud bychom mohli doplnit nějaké další informace, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím zákaznické linky 800 02 02 02 nebo na e-mailu info@o2guru.cz.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.