Společnost


Přemysl Potůček

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4723Nevyřešená reklamace po 30 dnech a nekomunikativnost prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2014, před 10 lety

Martin Pospíšil

Znění stížnosti

Dobrý den,

12.11. 2013 jsem v e-shopu zakoupil zvukovou sadu Sennheiser EW 100 za 19500 CZK. Koupená sada ale vysílala na frekvenci E, která je v ČR zakázaná ( http://www.sennheiser.cz/assets/files/14418-frekvence-ewG3.pdf ). Výrobek jsem na reklamaci posílal 29.8.2014, po měsíci prodejce psal že výrobek vymění a od té doby nekomunikuje.


Produkt

http://www.sennheiser.cz/index.php?id=23&produkt=8395


Požadované řešení

Vrácení peněz či výrobku s povolenou frekvencí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 15:44, před 10 lety

K 1. 1. 2013 došlo k ukončení možnosti provozovat bezdrátové mikrofony v pásmech 789–823 MHz a 832–862 MHz. Uživatelé tedy nemohou vysílat na těchto frekvencích, jinak se vystavují riziku uložení pokuty Českým telekomunikačním úřadem. Pokud tedy výrobek funguje pouze na této frekvenci, prodáva prodávající věc, kterou spotřebitel nemůže používat. V takovém případě by se jednalo o rozpor s kupní smlouvou.
Pokud však výrobek umožňuje provozování i na povolených frekvencích, nejedná se o vadu. Spotřebitel však musí být informován prodávajícím, že lze zařízení používat pouze v určitém rozsahu. Pokud prodávající nesplní informační povinnost, odpovídá za škodu, kterou by tím spotřebiteli způsobil.
Odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí pro vyřízení reklamace lhůty lze využít pouze v prvně uvedeném případě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 10:41, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.