Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47237Žádost o možnost splátkového kalendáře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2020, před 4 lety

Slavomir Adam

Znění stížnosti

Dobrý den, o2 mě kontaktovala že výše mého roamingu je 5700 kč, jelikož ještě faktura nebyla vystavená nemohl jsem požádat o podrobný výpis, protože nejsem si jist, že bych takové hovory uskutečnil vědomě. Faktura již byla vystavená tak jsem požádal v pondělí o podrobný výpis, v pátek jsem informoval, jestli byl odeslán, bylo mi sděleno že ve čtvrtek ho odeslali (účtuji si 100 kč poplatek), dnes je úterý dodnes nevím a nemohu zkontrolovat zda konkrétně mi byla naúčtovaná částka. Z důvodu Vánočního času a problémy s prací kterou ztěžuje současná situace Corona virus, jsem po domluvě s operátorem napsal žádost o splátkový kalendář na aktuální fakturu také kvůli tomu, že nemohu nahlédnou do výpisu, případně podat reklamaci a splatnost je do 31.12.2020. Žádost mi byla zamítnuta a vyzvali mě o neprodlené uhrazení faktury v plné výši. Následně jsem odepsal jako oznámeni, že nemám prostředky na zaplacení cele faktury. Samozřejmě se musí dodržoval podmínky atd, ale co mám dělat, když na to opravdu nemám, zadlužit se nikde nechci, to se mám jako dostat do dluhové pasti? moje faktury nikdy nepřesahovaly 1000 kč a teď ještě ani nevím za co konkrétně chtějí 5700 kč. Pak mi samozřejmě naúčtuji poplatky i když jsem svoji situaci oznámil…


Požadované řešení

Chtěl bych aby bylo přihlíženo na moji situaci a aby jsem se vyhnul dalším pokutám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 14:20, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.