Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#47242Nedodání zboží, chybějící komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2020, před 4 lety

Michaela Pokludová

Znění stížnosti

Dobrý den,

9.12.2020 jsem objednala zboží - objednávka 430282173, platba předem ve výši 1 945,-Kč. Tvrdili, že zboží je skladem a bude dodáno nejpozději do 18. 12. 2020.

Od Alzy jsem dostala email 11. 12. 2020 o předání zboží dopravci a že zásilka je rozdělena do dvou balíků s datem dodání 16. 12. 2020. Následně 14. 12. 2020 jsem dostala zprávu od dopravce DPD o převzetí balíků a že termín doručení bude upřesněn. Od té doby už nedošla žádná zpráva a při sledování balíků v systému jsem zjistila, že zboží bylo vráceno 16. 12. 2020 zpět na sklad Alza, aniž by mě někdo informoval, že objednané zboží nedorazí. 18. 12. 2020 jsem volala na telefonickou linku, kde jsem se nedovolala. 19. 12. 2020 byl odeslán první dotaz přes Alza formulář a nestalo se nic. 20. 12. 2020 opět stejný pokus jak telefonicky, tak přes formulář. 21. 12. 2020 se konečně povedlo odeslat stížnost do společnosti Alza přes jejich formulář, kopii mi odeslali do emailu s textem, že se mi v co nejkratší době ozvou, nestalo se tak. 22. 12. 2020 odeslána další stížnost přes Alza formulář a objednávka, která do té doby v systému svítila jako nevyřízená se náhle sama vyřídila a zamítla se mi volba storno objednávky.

Se společností Alza jsem nikdy neměla špatnou zkušenost a po této objednávce ještě jsem učinila 12. 12. 2020 a 16. 12. 2020 další objednávky, které byli do druhého dne k vyzvednutí na pobočce bez jakýkoliv potíží.

Chápu, že v tomto čase mohou nastat komplikace, ale tento přísttup, spíše ze strany společnosti nepřístup, se mi ani zdaleka nelíbí. Nechápu proč by normální smrtelník měl dotovat finančně, tak velkou společnost.
S pozdravem Pokludová


Produkt

Domácí spotřebiče


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 14:35, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2021 19:41, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za posouzení.

Bohužel v tomto případě jsme nestihli vzhledem k velkému počtu objednávek a zákaznických požadavků reagovat tak rychle, jak bychom chtěli. Dle prověření již situaci vyřešila se zákaznicí kolegyně v rámci zaslané stížnosti, kdy pevně věřím, že je tedy vše v pořádku.

Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2021 06:38, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a popřípadě uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 15:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2021 12:47, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.