Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.12.2019 jsme nakoupili let do Brazílie a zpět Číslo objednávky: L1R5WV, Čísla rezervací: Let: UOLV2I
Vzhledem k situaci Covid nám byl po mnoha urgencích voucher AF-ZJMAFTACL platný do 21.12.2020.
Od 11.12. jsme se snažili voucher uplatnit, ale vždy přišla žádost o doplatek (částky kolem cca 2.000,-CZK..), ale LINK odkázal na stránku, na které nefungovalo tlačítko "ZAPLATIT" a objednávku vždy automaticky následující den zrušili. Na problém jsem vždy opakovaně upozorňoval přes zákaznický servis. Zkoušel jsem volat i na callcentrum, ale to je nedostupné.
Přestože na zákaznický servis vždy poslal označení objednávky, žádali i číslo rezervace i když byli upozorněni, že rezervace nejde provést. 20.12. přišel opět mail se žádostí o doplatek 2190.20 CZK. Při kliknutí se objevila obdobná stránka modifikovaná. Bylo napsáno, že není třeba nic doplácet jen potvrdit rezervaci. To jsme udělali cca 1000x, ale rezervace nepřišla. Večer 22.12. přišel mail, že rezervace byla automaticky zrušena (jako všechny dny předtím) a ať provedeme novou rezervaci.
Při pokusu o novou rezervaci a uplatnění voucheru vyběhl odkaz:
Poskytnutý kód bonusu nelze použít z důvodů následujících nesplněných kritérií:
Bonus je platný do 2020-12-21
Dnes jsem poslal na mail info@support.us.gotogate.com žádost o prodloužení voucheru a umožnění jeho uplatnění, nebo vrácení peněz.
voucher AF-ZJMAFTACL platný do 21.12.2020., objednávky L6C46E, L6CM09, L6D5UX, L6DN7Q, L6E2X6, L6EG3L, L6EWQ4
Vrácení peněz ve výši voucheru na účet ze kterého byly poskytnuty, nebo prodloužení platnosti voucheru o 3 měsíce (nebo zaslání nového s obdobnými parametry) a zajištění letů bez výše uvedených obstrukcí
|
Tweet |
Podle svých obchodních podmínek (dostupných z https://www.gotogate.com/terms-conditions#MEDIATION_FLIGHTS) je společnost pouze zprostředkovatelem letu. Co se týče nároků ohledně letu, je nutné obrátit se přímo na leteckou společnost, ledaže za poukaz odpovídala přímo společnost Gotogate.
Spotřebitel může společnost kontaktovat s žádostí o urychlené vyřešení situace jednak na e-mailové adrese info@support.us.gotogate.com, a pokud by podobné pokusy nebyly úspěšné, může se obrátit na společnost s tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Upozorňujeme, že před případným soudním sporem bude nejprve nutné ověřit, v jakém státu by takový soud probíhal a jakým právním řádem by se daný vztah řídit, neboť v řešené věci se jedná o závazkový vztah s mezinárodním přesahem (podnikatel má sídlo ve Spojených státech).
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.