Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dne 27.10 2020 jsem osobně předal telefon na pobočce v Hradci Králové na reklamaci (závada: nelze nabíjet kabelem a skreslený zvuk ve sluchátku). Dne 20.11. jsem obdržel informaci, že telefon byl přijat ze servisu a připravuje se předání na pobočce v HK. Dne 2.12. jsem se dostavil na pobočku k vyzvednutí a telefon zde nebyl, ale bylo mi řečeno, že došlo k výměně základní desky, nabíjecího portu, baterie a sluchátka. Pracovníkovi jsem sdělil, že už nehodlám déle čekat a odsupuji od nákupu a požaduji vrátit peníze. Pracovník tuto informaci údajně napsal na reklamační oddělení. Já jsem to samé učinil přes kontaktní formulář, nikdo mě nekontaktoval. Poté komunikace pouze po tel. a vždy jsem požadoval vrácení prostředků a vystavení dobropisu. Stav reklamace v mém účtu je stále neměnný a od operátorů se dozvídám, že tomu dávají tu nejvyšší prioritu. Telefonováno: 8,10,16,17,21. Jednou požadavek po telefonátu 8.12. potvrzen emailem. Telefon zakoupen 5.11.2018 na třetinku a cena 24824Kč.
Samsung Galaxy S9 Duos 256GB (SM-G960F/DS) Sériové číslo:355897090569716
Vrácení finančních prostředků v plnné výši
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za posouzení.
V tomto případě byla zákazníkovi založena nová reklamace a vzhledem k nestihnutí původní lhůty ukončena dobropisem, který byl i proplacen. Bohužel vzhledem k velkému objemu reklamací, objednávek a zákaznických požadavků došlo k mírné prodlevě, nicméně situace je tedy vyřešena.
Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.