Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, přítel mi k vánocům objednal kulmu z této stránky. Zaplatil i za překvapení navíc. Dnes byl balík doručen ale samozřejmě chybí zaplacené překvapení na víc. Produkt byl dodán bez daňového dokladu a bez českého návodu. Volala jsem na infolinku ale spojit se s někým je velký problém. Psala jsem tedy na Fb stránky kde jsem dostala odpověď ať napíšu na email. Ale po přečtení stížností to vypadá že nemá cenu asi ani nějaký email psát. Na Fb jsem byla tedy zablokována a nemohu dál se stránkou již komunikovat. Přidávám se tedy k dalším stížnostem ať si lidi dávají pozor a neposílají zbytečně své peníze!
Email zkusím i tak napsat ale myslím že peníze zpět stejně nedostaneme.
Je tedy v případě nekomunikace ze strany společnosti nějaká možnost předat toto na ČOI? Nebo jak má člověk nejlépe postupovat? Děkuji
Kulma na vlasy
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.