Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47261Nezaslání slíbené reklamované částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2020, před 4 lety

lenka bednářová

Znění stížnosti

Vrátila jsem dvě zásilky zpět ve stanovené lhůtě,přišly mi 7.12.2020 dva dopisy doporučeně, že mi peníze budou vráceny poukázkou zpět. Stále čekám, stále nic a peníze mi chybí.Věřím, že aspoň tuto chybu napravíte a peníze mi co nejdříve vrátíte.

Také mě moc mrzí, že jsem za vaše výrobky, které mimochodem zdaleka neměly účinek takový, jaký byl slibován, utratila nemalé peníze (celé pohřebné).
Teď musím opět těžce šetřit a stydím se,že jsem uvěřila. Jsem z vás velice zklamaná.Došla jsem tak daleko,až mi bylo slíbeno, že výhra přijde do 48hod po doručení mé okamžité odpovědi, což jsem učinila. Stále čekám a vím, že se nedočkám a peníze si užije nějaký podvodník, který se neustále dušuje,jak moc máme věřit, že jsme vyhráli. Děláte z lidí opravdu nešťastné hlupáky a do smrti mě bude mrzet, že jsem uvěřila.


Produkt

čísla opravných daňových dokladů 310109743,310115243 Variabilní symbol 340004202,340004201


Požadované řešení

prosím o vrácení peněz, na které čekám už měsíc a zároveň žádám, aby mi už nebyly posílány žádné ¨vyhrávací¨dopisy, je mi z toho akorát do breku.
děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 16:08, před 4 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitelka může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 23:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.