Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#47262Nefungujicí O2TV + kvalita online podpory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2020, před 4 lety

Radim Pavlas

Znění stížnosti

Dobrý den,

u O2 jsem měl nejprve pouze balíček sport pack, který mi v Prosinci 2019 upgradovali na O2TV air M. Během první poloviny roku 2020 O2 změnila balíčky na stříbrný, zlatý... a tímto pro mě začali nekončící problémy.

Od té doby se mi začalo stávat, že mi nefungovalo O2TV a hlásilo mi to nedostatečný tarif. Na online podpoře mi sdělili, že to je tím, že jsem měl v minulosti sport pack a navíc mám již neaktuální balíček. Z tohoto důvodu mi několikkrát do měsíce nefungovala O2tv.

Celý rok jsem byl v zahraničí (Mexiko), proto jsem to nemohl řešit na pobočce, nebo telefonicky.

Druhý problém nastal v Říjnu od kdy jsem se nemohl přihlásit do administrace moje O2, kde provádím platby. Tudíž od Října do teď jsem neměl jak zaplatit za služby, tím pádem mi byly odpojeny (ale faktury chodí stále). Na online podpoře mě odbyli, že to je můj problém, ať si zajistím platbu jinak. Ač dneska mi paní na pobočce sdělila, že to je častý problém O2 a přístup do administrace moje O2 mi aktualizovala.

Proto mě zajímá proč bych měl platit za neustále nefungující službu? S online podporou jsem se snažil vyřešit tyto problémy několikkrát.


Produkt

O2 TV AIR M


Požadované řešení

Navrhované řešení je, že se mi nebudou účtovat měsíce kdy mám odpojenou O2TV.

Dále bych rád dostal řešení od O2 jakým stylem opravit můj účet, abych neměl pořád problém s neaktuálními tarify. Můj plán byl zrušit si účet a založit nový aktuální. Jenže paní na pobočce mě obrátila na telefonní linku a tam mi řekli že musím čekat na dopis a na následný telefonní hovor. Minimálně 5 pracovních dní, což už nebudu v ČR. Tím pádem je pro mě nemožné zrušit si služby od O2.

A nakonec rád bych dostal kontakt s kým bych mohl řešit technické problémy, pokud jsem většinu roku v zahraničí. Protože Vaše online podpora mi nepřijde zrovna profesionální. Například mi nepřijde z důvodů bezpečnosti férové chtít po zákaznících aby Vám posílali svoje heslo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 16:22, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V rámci reklamace je vhodné uplatnit rovněž námitky ohledně přístupu k administraci moje O2 apod.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Podáním námitky není však dotčena povinnost spotřebitele uhradit cenu uvedenou ve vyúčtování, Český telekomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podáním námitky se splnění uvedené povinnosti odkládá až do rozhodnutí o námitce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.1.2021 16:35, před 4 lety

Hezký den,
službu jako takovou je možné využívat pouze v zemích EU. Tudíž pokud jste v Mexiku nebude možné jí využívat.
Co se týká vašeho účtu, zde evidujeme dokončenou registraci s tím, že je účet plně funkční.
Služba jako taková je aktuálně pozastavena z důvodu třech faktur po splatnosti.
V případě, že dohledné době nedojde k jejich úhradě, je možné, že dojde ke zrušení služby a předání pohledávky inkasní agentuře k vymáhání.
Doporučím tedy stávající částku 1 728,2 Kč uhradit v co nejkratší době s vs: 5146627238 ve prospěch účtu 27-4908440207/0100
Faktury jako takové, vám mimo Moje O2 zasíláme i na váš gmail.
Doporučím, pokud je nemůžete dohledat, zkontrolovat záložku hromadné či SPAM.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 12:49, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 19:07, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.