Společnost


Ing. Libor Hlaváček

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47268Isix.cz - odmítá vrátit peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2020, před 4 lety

Jan Mraček

Znění stížnosti

Dobrý den,
obchod isix.cz kde byla pořízena kamera do auta odmítá vrátit peníze za vadné zařízení. Tvrdí že danou kameru poškodil uživatel a zašle jinou, i když se situace opakuje a je výslovně řečeno že uživatel nemá zájem o výměnu, stejně celá reklamace končí "Reklamace zamítnuta - zjištěn zkrat na desce, důrazně doporučujeme respektovat manuál a používat pouze adaptér k zařízení určený a vyhnout se teplotám mimo rozsah návodu. Jako vstřícnost měníme za jiný kus i spolu s novým kabelem a napáječem nové sn**** "
Již se celá tato "reklamace" opakuje 4-5x, a vada se stále opakuje.
Zařízení je používáno dle manuálu, s kabelem který samotný obchod zaslal, ve standardním voze.

Protože obchod takto pokračuje i nadále není asi jiná možnost nežli řešit celý spor soudní cestou.


Produkt

Xiaomi Yi Dashbord Camera Grey


Požadované řešení

Chci pouze vrátit peníze za kameru, která byla v daném obchodě pořízena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 18:36, před 4 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2021 12:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.