Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.12.2020 jsem obdržela výzvu k vyzvednutí zásilky s podacím číslem LT384532684NL u které VYJÍMEČNĚ (což je nehoráznost, protože to není poprvé) a byla ponechána na pobočce 60800 Brno 8, Heršpická 875/6a.
Na výzvě v kolonce “zásilka je určena do vlastních rukou výhradně jen adresáta” a “zásilka je určeno do vlastních rukou adresáta” NE a dále jsou uvedeny podmínky vydání zásilky v případě vyzvednutí příbuzným adresáta (předložení dokladů). Pro zásilku jsem poslala tatínka, pracovnice pošty i po předložení osobních dokladů a naléhání odmítla otci zásilku vydat.
Nechápu jak můžete ještě fungovat jako zásilková služba. Ochota vašich pracovníků je otřesná. S ostatními doručovacími firmami se VŽDY domluvíte a VŽDY se dovoláte, ale k vám se dovolat je zázrak!!!!!!
Žádám o doručení zásilky s podacím číslem LT384532684NL.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.