Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47273Platebni terminal spatne bere platby mobilem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2020, před 4 lety

Miroslav Turecek

Znění stížnosti

Mobilem platim vsude uz asi 2 roky, bez problemu. V Tescu Uheske Hradiste asi pul roku mi to nebere platby mobilem, nebo velice neochotne, hlasi "nepodporovana platba" po nekolika pokusech mi to platbu vezme. Pritom asi pred pul rokem to bylo bez problemu. Ze neni problem s mym telefonem vim, protoze kdekoliv jinde tento problem nemam, a mobilem platim hodne, asi 99% mkych nakupu.
Stezoval jsem si nekolikrat primo v prodejne, ale tam na me hledi jako na vola a "co my s tim muzem delat" ? Rikam aspon informuje managera, ne ? Uz mi to leze krkem, delam velke nakupy, tydne asi za 3500Kc, a priste jim zbozi necham nezaplacene u pokladny.


Požadované řešení

Vymenit platebni terminaly anebo zmenit software ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 18:08, před 4 lety

Dle § 5 zákona o oběhu bankovek a mincí je prodávající povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení zásadně vždy. Ohledně povinnosti přijímat platbu kartou, nebo pořizovat vybavení tuto platbu umožňující, resp. podporující její určitý druh (platba mobilem), zákon tuto povinnost nezavádí. Prodávající nemá povinnost spotřebiteli umožnit platbu kartou nebo mobilem, pokud k tomu není technicky dostatečně vybaven. Nelze však s ohledem na § 6 zákona o ochraně spotřebitele odmítnout platbu kartou, je-li na pobočce technické vybavení tuto platbu umožňující.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 16:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.