Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Mobilem platim vsude uz asi 2 roky, bez problemu. V Tescu Uheske Hradiste asi pul roku mi to nebere platby mobilem, nebo velice neochotne, hlasi "nepodporovana platba" po nekolika pokusech mi to platbu vezme. Pritom asi pred pul rokem to bylo bez problemu. Ze neni problem s mym telefonem vim, protoze kdekoliv jinde tento problem nemam, a mobilem platim hodne, asi 99% mkych nakupu.
Stezoval jsem si nekolikrat primo v prodejne, ale tam na me hledi jako na vola a "co my s tim muzem delat" ? Rikam aspon informuje managera, ne ? Uz mi to leze krkem, delam velke nakupy, tydne asi za 3500Kc, a priste jim zbozi necham nezaplacene u pokladny.
Vymenit platebni terminaly anebo zmenit software ?
|
Tweet |
Dle § 5 zákona o oběhu bankovek a mincí je prodávající povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení zásadně vždy. Ohledně povinnosti přijímat platbu kartou, nebo pořizovat vybavení tuto platbu umožňující, resp. podporující její určitý druh (platba mobilem), zákon tuto povinnost nezavádí. Prodávající nemá povinnost spotřebiteli umožnit platbu kartou nebo mobilem, pokud k tomu není technicky dostatečně vybaven. Nelze však s ohledem na § 6 zákona o ochraně spotřebitele odmítnout platbu kartou, je-li na pobočce technické vybavení tuto platbu umožňující.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.