Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
objednali jsme si zboží přes internet, platba předem, dopravce Intime.
4.12. v 8:21 jsme obdrželi zprávu "zásilku převzal kurýr WE|DO k doručení. Předpokládaný čas doručení je mezi 12-15 hod. na Vámi uvedenou adresu."
V daném čase (a ani později ten den) nás však nikdo nekontaktoval, nikdo nezvonil, všichni jsme byli doma.
8.12. jsme napsali e-mail na WEDO s dotazem, kdy nám bude zboží doručeno, že se nikdo neozval, nic nedorazilo.
Odpověď WEDO na tento email - žádná.
12.12. jsme znovu napsali e-mail na WEDO (a přidali náš dotaz z 8.12.)
Odpověď WEDO na tento email: 15.12.: "Dobrý den, kontrolou v databázi jsme zjistili, že Vaše zásilka již byla doručena. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne Markéta Ondřejová, Zákaznická podpora"
16.12. jsem kontaktoval Zákaznickou linku WEDO, odkázal se na dosavadní mailovou komunikaci a dotázal se, na základě čeho se domnívají, že nám bylo zboží doručeno - nikdo v daný den zboží nedovezl, nic jsme nedostali, nepřevzali, nic nepodepsali. Operátorka přislíbila, že věc urychleně prověří (nahrávaný hovor) a obratem se mi ozve zpět.
18.12. znovu jsem kontaktoval zákaznickou linku WEDO, odkázal se na dosavadní mailovou komunikaci a na svůj dotaz z 16.12. Operátorka se omluvila, uvedla, že můj dotaz byl odeslán na depo, odpověď nemá a že věc co nejrychleji vyřídí. Přidala však novou informaci, a sice, že zásilka byla údajně doručena 4.12. v 17:50 (což však na skutečnosti, že nic neodrazilo, všichni jsme byli doma a nebyli jsme kontaktováni, nic nemění...). Požádal jsem o dořešení své věci do Vánoc s tím, že si jinak budu stěžovat jinou formou (hovor monitorován).
Nikdo se mi neozval, nezbývá mi, než si stěžovat. Děkuji D-Testu za tuto možnost!
Za svou dceru tímto "děkuji" společnosti WEDO za "pěkný" :-( Vánoční dárek...
nedodané zboží, zoufalá komunikace
V ideálním případě bych si přál, aby někdo našel zašantročenou zásilku a dodal ji. Lepší pozdě, než vůbec.
Pokud není schopno WEDO zásilku dohledat a doručit, uvítal bych omluvu a zaslání peněz odpovídající hodnotě zásilky na účet.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.