Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
chceme reklamovat nekvalitní službu.
Měli jsme slíbenou za nedodrženou lhůtu reinstalace při stěhování přípojky pevného internetu LTE . Jeden měsíc internetu zdarma - či úplné prominutí poplatku přenosu internetu. Dle výpisů - daňový doklad č. 767420903 nevidíme dodnes realizaci kompenzace za strávený čas na čekání příjezdu technika na odejmutí zařízení.
Přepojování se provedlo někdy o letních prázdninách.
Dále se nedá obrátit na stránce kontakty stížnosti na vyúčtování přes web to nelze z nějakého technického důvodu užít.
Takže dle stránky mám odeslat dopis na sídlo firmy a zaplatit ze svého.
Dále jste nám chtěli dát internet na 50MB/s, což na adrese ani nebyl dostupný, a žádná odezva dále nebyla - třeba že to nejde.
Jsme již pár let u Vodafone, zasloužili by jsme si lepší jednání/služby.
Spokojení opravdu nejsme.
Děkujeme za vyřízení
Pešková
Pevný internet LTE vodafone / zákaznická linka / účtovací oddělení
Přeji ji si dosáhnout férového vyřešení této záležitosti.
Finanční vyrovnání za nespolehlivost ze strany Vodafone.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo marně uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo po marném uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Pešková, rádi celou záležitost prověříme. Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Písemnou reklamaci je také možné předat přímo na některé z našich prodejen. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.