Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 18.2.2019 jsem u Vás zakoupil novou orig. baterii do notebooku ASUS X55 za 1599,-Kč. Baterie od výrobce AVACOM - výr.číslo 4074955 po plném nabití neudrží kapacitu déle než 12 - 15 minut, a to při běžném provozu notebooku. Záruku, kterou garantujete u tohoto výrobku na svých int. stránkách 24 měsíců, výrobek nesplňuje. Moji reklamaci podanou u Vás Datartu viz. č. protokolu 8800828662 sepsaného dne 04.12.2020 jste neuznali s odúvodněním, že se uvedená závada u výrobku neprojevila. S vyřízením reklamace tímto způsobem nesouhlasím a podávám stížnost na neuznání mé reklamace v záručmí lhůtě 24 měsíců, kterou u výrobku písemně garantujete, právě proto jsem si ho u Vás zakoupil! Zákazníkovi tím prezentujete jeho prioritní vlastnost, tedy stabilitu kapacity po úplném nabití a i dlouhou životnost baterie. Nebo jej vědomě uvádíte v omyl ?!? Mám snad prezentovat např. na facebooku, či soc. sítích moji negativní zkušenost s Vaším obchodem, a i to, jak vyřizujete reklamace tím, že vinu nenesete ani Vy, ani výrobce, ale zákazník má prostě smůlu. Jaký bude Váš další postup ? Děkuji předem za vyřízení této mé stížnosti. Mgr. Viktor Zajíček
Baterie AVACOM pro ASUS X55 Li-lon 10,8 výr.číslo 4074955
Vrácení peněz prodejcem, či výrobcem, případně výměna za jiný, výrobek nevydržel garantovanou záruční dobu 24 měsíců.
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu shodně Krajský soud v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005 nebo Městský soud v Praze sp. zn. 11 Co 438/2001). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.